• 0216 621 92 54
  • info@sancaktepedishekimi.com

Sarıgazi Diş Hekimi

Diş hastalıkları insanların hassas olduğu sağlık konularının başında gelmektedir. Birçok insanın başına gelen diş ağrıları dayanılmaz derecede yüksek olduğundan diş sağlığı konusunda özel hassasiyet gösterir bireyler. Bu hassasiyetin işini düzgün yapan uzmanlar tarafından yapılması daha önemlidir. Diş sağlığı basite alınarak işi bilmeyenlere teslim edilecek bir konu değildir. Diş hastalıkları ve tedavisi konusunda hizmet veren ve sarıgazi de bulunan muayenehanemizde ağız ve diş sağlığınız ilk günkü gibi olsun.

Özel muayenehanemizde verdiğimiz hizmetlerimiz ile sizlerin sağlığını öncelikli olarak tutuyoruz. Ağız sağlığı ile ilgili ilk olarak tanı koyarak hastalığın nedenini tespit ediyoruz. diş röntgeni çekimi sonrasında tanı koyularak hastalığın tedavisi konusunda kesin tespit yapılır. Tespit yapıldıktan sonra tedavi işlemine geçilmektedir. Tedavi yine hastaların hassas olduğu konulara dikkat edilerek yapılmaktadır.

Diş hekimi konusunda tüm hizmetleri muayenehanemizde alabilirsiniz. ağız, diş ve çene hastalıkları ve tedavisi, çene eklemlerinde meydana gelen rahatsızlıklar, kanal tedavisi, oral implantaloji, diş etlerinde meydana gelen rahatsızlıklar ile ilgili tedavi yöntemleri, protez diş ve damak yapımı ve tedavisi, ağız kokusundan şikâyet edenler için tedavi yöntemleri, estetik diş tedavileri ve ağız ve diş sağlığı konusunda diğer tüm gereksinimler muayenehanemizde yapılmaktadır.

Yukarı Çık